i-d

Helgen har varit fylld med jobb och middagar så jag har haft lite svårt att sitta vid datorn. Idag eller rättare sagt imorgon lämnar min underbara vän landet, hon flyttar till London. Om jag känner henne rätt kommer hon aldrig komma tillbaka till Sverige mer, (hon är inte direkt en Sverige-älskande person) vad jag kommer att sakna henne! Som tur är kan jag hälsa på henne i en av världens främsta städer.
Visst är denna framsida till i-D's 30th birthday issue hur underbar som helst, det finns också med lady gaga på framsidan men Kate moss slår allt och alla som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack snälla!

2010-08-29 @ 18:35:22
URL: http://lamodepourmoi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0